Vluchten kan niet meer... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Monique Schaick - WaarBenJij.nu Vluchten kan niet meer... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Monique Schaick - WaarBenJij.nu

Vluchten kan niet meer...

Door: Mo

Blijf op de hoogte en volg Monique

09 April 2013 | Nederland, Utrecht

vliegen straks dan wel! Edwin kwam om zeven uur thuis met de definitieve boeking van onze reis! We do happy dance :)
We vertrekken op maandag 18 november om pas op vrijdag 14 februari 2014 weer op Schiphol te landen. Als dat niet decadent is...
Nu kunnen we dus echt gaan beginnen met lijstjes maken, hostels boeken voor de eerste (en soms tweede nacht) nadat we ergens zijn aangekomen. En niet te vergeten natuurlijk de Overlander treinreis van Wellington naar Auckland te boeken. *Sjucht*

Hoeveel nachtjes slapen is het nog?!? We willen op reis!!!

Groetjes,
Mo en Ed

• 09 April 2013 - 22:10

Esther:

Oooo, de Overlander is leuk!! Ik heb hem maar een stukje genomen, van Auckland naar Tongariro NP. Dat is trouwens wel een absolute aanrader: de Tongariro Crossing. Ik vond hem vanaf de National Park kant het mooist (heb m maar 1x gedaan hoor, maar dat leek me zo.)

• 09 April 2013 - 22:57

Sylvia:

Gaaf!!!! Nog heel veel nachtjes slapen, maar de voorpret is er niet minder om!