Weer wat geregeld/Filling in blanks... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Monique Schaick - WaarBenJij.nu Weer wat geregeld/Filling in blanks... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Monique Schaick - WaarBenJij.nu

Weer wat geregeld/Filling in blanks...

Blijf op de hoogte en volg Monique

28 Mei 2013 | Nederland, Utrecht

Vanaf nu zal ik ook in het Engels posten, aangezien een aantal collega's ons graag willen volgen maar het Nederlands niet machtig zijn.

Nog minder dan zes maanden te gaan! 't Komt langzaam maar zeker dichterbij....Inmiddels hebben we via internet weer het een en ander geregeld. De eerste overnachtingen in Perth (youth hostel) en Auckland (via aribnb) zijn geregeld, de Overlander (of Northern Explorer zoals de reis nu wordt genoemd) zijn geboekt en betaald.
Voor Australie hebben we al een aardig beeld van wat we willen, maar we willen het niet te strak vastleggen. Wie weet wat we daar ter plekke nog leuk vinden om te doen....Campings te over, dus qua overnachten maken we ons bepaald geen zorgen.
Voor Nieuw Zeeland beginnen we het nu langzaam in te vullen. De reisgids wordt doorgespit, interessante dingen genoteerd en er wordt driftig op de kaart gekeken wat wel of niet haalbaar is. Denk je dat twee maanden lang is, moet je nog gaan strepen in je lijst van wat je allemaal wil doen en zien. Keuzes, keuzes, keuzes *zucht* ;-)
Groetjes,
Monique

Less then six months to go before leaving for Down Under! Slowly but surely it is creeping up on us....Thanks to the worldwideweb we have made a few more bookings: the youth hostel in Perth, through airbnb (thanks Kirsten for telling us about this site!) a room in Auckland and we booked the Overlander (or Northern Explorer as it is called nowadays).
For Australia we now have a rough idea what we're gonna do and see, but not too detailed. Who knows what we might run into, once we're there ;-) Australia is loaded with campsites, so no worries where to stay the night in case we get detoured ;-)
We are reading our NZ travel guide from cover to cover, trying to figure out the MUST do's and the NICE to do's. You think two months is a long time? Hate to disappoint you, but I already found myself striking through some lesser interesting options....Life is full of tough choices!
Cheers!

• 29 Mei 2013 - 22:11

Tamara:

oooh wat klinkt het allemaal goed en fijn dat je steeds meer geregeld hebt. Leuk Perth, daar hebben we familie wonen maar die komen in juli naar ons toe. Ooit zullen wij er misschien wel een keer heen gaan. Tot dan geniet ik met jullie verhalen mee.
    Groetjes Tamara