Niets zo veranderlijk... / Changes, changes... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Monique Schaick - WaarBenJij.nu Niets zo veranderlijk... / Changes, changes... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Monique Schaick - WaarBenJij.nu

Niets zo veranderlijk... / Changes, changes...

Blijf op de hoogte en volg Monique

27 Juli 2013 | Nederland, Utrecht

We zijn nog steeds druk bezig met onze lijstjes van wat we nou echt willen zien/doen en wat als we tijd over hebben. En dan denk je Australie rond te hebben en gewoon nog eens lekker in de gids te bladeren...MIS! Dan kom je er nl achter dat als je nog een paar honderd km naar het noorden door rijdt (een piepklein stukje naar Australische maatstaven) je nog een prachtig Nationaal Park in zee kan bezoeken. Yep, we hebben onze route omgegooid en gaan ook nog naar het Ningaloo Reef NP! Klik op deze link http://www.australia.com/ned/explore/icons/ningaloo.aspx en dan weet je wel waarom ;-)
Dat betekent wel dat we nu twee keer een dag van zo'n 12 uur reizen hebben, maar dat hebben we er wel voor over.

Nog maar een paar maanden en dan is het al zover!

Groetjes,
Edwin en Monique

Still busy figuring out what we really want/must do and what if time permitting. Thought that was done for Oz so just flicking through the pages of our travel guide. And then you sort of bump into this: http://www.australia.com/ned/explore/icons/ningaloo.aspx ...That HAD to be part of our trip! So, the original itinerary went out the window and we drew up a new one.
That means we have now two days of about 12 hours travelling, but judging from the pictures of Ningaloo well worth the effort! We still have at least three nights at each campsite, so plenty of time to take it easy and relax a little bit as well. Isn't that the whole idea of a vacation? ;-)