Perth... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Monique Schaick - WaarBenJij.nu Perth... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Monique Schaick - WaarBenJij.nu

Perth...

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

19 September 2013 | Nederland, Utrecht

Zo, voor Perth zijn we er ook redelijk uit wat we willen gaan doen. We hebben maar 1 volle dag in Perth, dus daar willen we dan uithalen wat erin zit. Nu blijk je daar heel goed te kunnen fietsen, dus één keer raden wat wij daar als rechtgeaarde Hollanders gaan doen...Nee, niet lopen ;-)
We komen 21 november 's middags aan en Edwin heeft democratisch in zijn eentje besloten dat er dan niet gekookt gaat worden. Waar we gaan eten, ik heb geeeeen idee maar ik ben natuurlijk met een natte vinger te lijmen :-) En op de 22e gaan we hier http://thefig.com.au/Dinner/naked eten. Menu klinkt erg lekker en aangezien het Edwins verjaardag is mag hij gratis eten. Ik zei het al, Hollanders ;-)
Groetjes,
Edwin en Monique

When it comes to Perth, we pretty much figured out what we want to do. Since we only have one full day there, we want to make the most of it. As it turns out, Perth is very bikers friendly, so guess what we're gonna do, being the Dutch we are...And no, I don't mean walking ;-)
Arriving on the 21st in the afternoon, Edwin decided all by himself that we're going out to dinner. I have NO idea where, he is being very secritive about it. Ah well, I am just a push over when it comes to dining out ;-)
On the 22cd this http://thefig.com.au/Dinner/naked is the place to go to dinner. Menu looks great and Edwin eats for free as it is his birthday. Like I said, we're Dutch ;-)